CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 25, 2009

房间简直就是只能用乱字可以形容。
一大堆的notes,很多都没用到的,而且还是很久以前,不知什么年代的马来文notes,竟然还乖乖呆在我的箱子里。
真可恶!
pantri满得要命!
要进去拿过滤水也要了我的命。
如果我再长多几寸肉,恐怕我会kik在箱与箱中间,不能动弹!~
想想不如早点收拾我的东西,赶快把它们都丢进pantri里!!
可是,谁还要和我争位子放呢?
要放的都放了,该走的也都走了。。。

我好懒,
所以想了这个烂借口。

5 个要说话:

SuwEi said...

不要的就丢掉啦,不要堆积垃圾!哈哈!

3GaJ said...

猪~~~~~~~~~~~~~~~~~

said...

yea....... i m pig!! then u r pig oso..... pig family..
i m trying very hard 2 get rid of all those unused stuff!! but i hv no time to pack them!!! arhhh!!! u come help me pack yo!!!!

helen said...

haha..u faster put ur tings ler..u can move mine one to beside so tat can put tat big box ler..bt make sure dun too near the door tiok ok d..hhe.

said...

haha..... i think ur bag n things aredi seperate! haha... feel like having war inside the pantri!